Ewoluujący rynek technologiczny nieustannie zaskakuje nas innowacyjnymi rozwiązaniami. Nie tylko zyskują one miano kluczowych graczy w różnorodnych obszarach, ale również przekształcają sposób, w jaki specjaliści z wielu dziedzin podchodzą do swoich działań, czyniąc ich pracę bardziej efektywną. Nie inaczej jest[…]
Czytaj więcej →Duńska firma Lego oświadczyła, że eksperyment polegający na produkowaniu klocków przy wykorzystaniu przetworzonych plastikowych butelek nie powiódł się. Mimo to, firma chce szukać kolejnej ekologicznej alternatywy. Klasyczne klocki Lego produkowane są z terpolimeru akrylonitrylo-butadieno-styrenowego (ABS). Materiał charakteryzuje się chociażby dobrą[…]
Czytaj więcej →Czy wiesz, że nie potrzebujesz tworzyć zaawansowanej struktury do zarządzania serwerownią na potrzeby działań firmy? Odpowiedzią jest wysokiej jakości Centrum Danych. Poznaj Plus Data Center i dowiedz się, w jaki sposób działa ta usługa oraz jakie korzyści może przynieść dla[…]
Czytaj więcej →O zainteresowaniu programem kredyt 2 proc. mówi w rozmowie z DGP podczas Krynica Forum 2023 Rafał Litwińczuk, Wiceprezes Zarządu Alior Banku.
Czytaj więcej →„Nowe wartości Starego Kontynentu – Europa u progu zmian” – bo takim hasłem przewodnim odbyło się XXXII Forum Ekonomiczne w Karpaczu. Całkowita liczba osób zaangażowanych w to przedsięwzięcie na poziomie obsługi i uczestnictwa to 8000. Ponad 550 wydarzeń – w[…]
Czytaj więcej →W Unii Europejskiej trwa dyskusja o przyszłości klauzuli napraw. Producenci samochodów chcą monopolu na zewnętrzne części pojazdów wykorzystywane przy remontach. Skutki takiego rozwiązania byłyby fatalne dla milionów kierowców.
Czytaj więcej →Polskę odwiedza coraz więcej cudzoziemców i zostawiają u nas coraz więcej pieniędzy.
Czytaj więcej →Eksport z Polski do Niemiec wciąż rośnie, ale są sektory, w których widać oznaki osłabienia koniunktury.
Czytaj więcej →Na niespełna dwa miesiące przed tegorocznym szczytem klimatycznym COP28 w Dubaju sekretarz generalny ONZ António Guterres starał się, by na agendzie imprezy – mimo trudności w wypracowywaniu konsensusu w tej sprawie – nie zabrakło kwestii pożegnania z surowcami kopalnymi, których[…]
Czytaj więcej →Altavia Kamikaze, należąca do międzynarodowej Grupy Altavia agencja kreatywna i komunikacyjna z technologicznym DNA sfinalizowała akwizycję dwóch agencji przejmując 100% udziałów w K2 Create i K2 Precise. Nowa organizacja połączy kompetencje Altavia Kamikaze z kompetencjami K2 Create - agencji kreatywnej[…]
Czytaj więcej →Z inicjatywy prezesów Grupy WP, Ringier Axel Springer Polska, Agory i Interii powstał Związek Pracodawców Wydawców Cyfrowych. Jego głównym zadaniem jest wspólna praca dla rozwoju mediów internetowych oraz reprezentowanie wydawców w procesie tworzenia regulacji prawnych. Prezesem związku został Maciej Kossowski. Sygnatariuszami[…]
Czytaj więcej →Jak zmienia się marketing z perspektywy młodego pokolenia specjalistów od marketingu i komunikacji? Jakie kampanie chcieliby tworzyć młodzi kreatywni? O tym rozmawiamy z naszymi gośćmi – Claudią Cyndecki (Just Eat Takeaway), Karoliną Chmielewską (Just Eat Takeaway), Mateuszem Sierpińskim (DDB Warszawa)[…]
Czytaj więcej →Rynek afiliacyjny przychodzi na ratunekRynek reklamy online staje się z każdym rokiem coraz bardziej konkurencyjny. Reklamodawcy muszą szukać nowych sposobów na generowanie przychodów i ciągłe zwiększanie swojej obecności w internecie, by się wyróżnić. Z pomocą przychodzi im rynek afiliacyjny, na[…]
Czytaj więcej →12 znanych osób apeluje do Lidla o polepszenie warunków życia kurczaków hodowanych na mięso w najnowszym spocie Otwartych Klatek. Chodzi m.in. o zmniejszenie stłoczenia zwierząt na fermach i rezygnację z nienaturalnie szybko rosnących ras kurczaków, które zabija się w wieku[…]
Czytaj więcej →Rosną inwestycje w branży spożywczej. To odpowiedź na zwiększający się eksport, wymagania związane z transformacją energetyczną i ryzyko zakłóceń w dostawach.
Czytaj więcej →Dane wiadomości inwestycyjnych prezentowane na podstronie pochodzą z ogólnodostępnych kanałów i nie stanowią sposobu reklamy w żadnym przypadku
Informacja handlowa: info@sfera-biznesu.pl
Informacja serwisowa: biuro@sfera-biznesu.pl
Agencja Reklamowa
SFERA BIZNESU
ul. Stanisławowska 47,
54-611 Wrocław
ZAMÓW LUB ZADZWOŃ:
© 2008-2019 SFERA BIZNESU Skuteczna Reklama Wrocław
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Domena wykorzystuje pliki Cookies do poprawnego wyświetlania elementów diagnostycznych strony.
Więcej informacji nt. użytkowania Cookies. Pozostając, akceptujesz jej politykę prywatności oraz regulamin.
____________________________________________________________________________________________________________________________________